Hoe maakt u een afspraak?
U wordt doorverwezen via de huisarts
U neemt direct contact op met uw therapeut middels WhatsApp
U belt het centrum en maakt een afspraak bij een van ons
bel: (030) 600 08 76
Jil de Graaf
Arthur Kleijn
Roland Luykx
Ellen Jansen
Erik Roels
Lisette Roosenboom
06-44151062
06-33989162
06-17596779
06-19407023
06-45722254
06-30113846
Waarvoor WhatsApp?
- Voor het maken, verplaatsen of afzeggen van uw afspraak
- voor het stellen van een (korte) vraag of mededeling
- voor nieuwe of bestaande cliënten
Hoe snel krijg ik een antwoord?
Uw fysiotherapeut streeft er naar om dezelfde dag te reageren (alléén op zijn / haar werkdagen)
Kan ik ook bellen met de fysio?
Nee. Ons mobiele nummer wordt alleen gebruikt voor het lezen en versturen van berichten middels WhatsApp en niet voor telefoongesprekken. Indien u telefonisch met een fysiotherapeut wilt spreken, dan belt u het algemene telefoonnummer. Mogelijk wordt u door de fysiotherapeut teruggebeld.
Aansprakelijkheid, Privacy en WhatsApp?
Fysiotherapie de Roerdomp respecteert uw privacy en verwerkt uw persoonsgegevens alleen voor het doel waarvoor u ze heeft verstrekt in overeenstemming met de Wet Bescherming Persoonsgegevens en de Telecommunicatiewet.
De informatie de u ontvangt via WhatsApp Fysiotherapie is alléén bedoeld voor informatieve doeleinden. Wij zijn niet verantwoordelijk voor enige schade die u onverhoopt ondervindt als gevolg van communicatie via WhatsApp.
Stuur een Whatsapp of mail ons voor het maken/verzetten/afzeggen van afspraken of met het verzoek om teruggebeld te worden.
Bij de eerste afspraak
Het is aan te raden om vooraf in de polisvoorwaarden van uw zorgverzekering na te gaan in hoeverre u voor fysiotherapie bent verzekerd. Voor vergoeding van fysiotherapie moet u zich aanvullend hebben verzekerd.
Bent u niet voor fysiotherapie verzekerd, dan ontvangt u van ons voor de geleverde zorg een rekening. Onze tarieven vindt u hier.
Bij de eerste afspraak vragen wij u het volgende mee te nemen:
– Een geldig verzekeringsbewijs op uw naam;
– Een geldig Nederlands legitimatiebewijs op uw naam.
- Gebruik de zij-ingang van het gezondheidscentrum (niet de hoofdingang).
- Kom op de juiste tijd, zodat u niet in de wachtkamer hoeft te wachten.
- Bij binnenkomst dient u uw handen te desinfecteren (desinfectiemiddel staat klaar).
- Neem uw eigen badlaken mee.
Een afspraak afzeggen of verzetten
Bij het maken van een afspraak reserveren wij tijd voor u. Wanneer u de afspraak wilt afzeggen of verzetten, doet u dit dan zo snel mogelijk en niet later dan 24 uur voorafgaand aan het tijdstip van de afspraak. Daarna zullen wij bij u persoonlijk kosten in rekening moeten brengen, tenzij de gereserveerde tijd alsnog kan worden opgevuld. Deze regeling is conform de landelijke richtlijn van de zorgverzekeraars. Deze kosten kunnen niet worden gedeclareerd bij uw zorgverzekeraar.
Waarom moet ik mij legitimeren
Sinds 1 juni 2009 moet iedereen zich bij een zorgverlener kunnen identificeren. Deze identificatieplicht in de zorg is ingevoerd om misbruik met zorgpassen te voorkomen. De legitimatieplicht geldt voor iedereen, dus ook voor kinderen.
Huisregels
Onze huisregels staan met andere praktische informatie in onze algemene folder. Wij verzoeken u deze folder vooraf even door te lezen. U kunt de folder hier downloaden als pdf-bestand.